我的旅遊歷史

2009年6月17日星期三

好滿足!

昨晚同女友去左太古城行街街, 順便係大食代 Food Court 到食野, 個到真係好多正野食, 不過因為我之前想食韓國野, 所以我同女友揀左食韓國野, 我揀左辣牛肉煱飯而女友就揀左食辣牛肉湯麵, 大家食左一半就鼎唔住啦, 大家千其唔好誤會唔好食, 而係個份量超大, 晚餐來講真係底食夾大件, 大家都食剩三分一就算啦, 下次我地都係叫一份餐再加其他小食就算啦, 費時浪費食物咁折墮, 跟住我地落左去超級市場買野飲, 我買薑味威士忌, 而女友就飲薑味梳打, 所以昨晚大家真係飽到上心口同埋好滿足呀!

沒有留言:

AdSense For Search

Google